Saturday 19 February 2011

SPECIAL FOR U 

cinta~
adakah cinta akan bersemi lagi tatkala aku di dalam kemurungan dan kegelisahan....cinta akan datang dan pergi..tapi cinta yg jujur & setia akan bertahan sampai bila-bila...dalam cinta harus lah ada kesetiaan & kejujuran..
cinta~
setelah aku menemui cinta hidupku begitu bermakna...betul lah apa yg di katakan org setelah jatuh cinta semua benda nak buat tak kena..mandi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang..hahahah ya ka tu!!!
cinta~
setelah aku menemui cinta sejati...setelah aku menemui nya...jantung ku bedegup kencang, laju..terasa seperti dunia ni milik berdua je..ini kerana aku cinta pada mu....coz u r my endless love...my heart is just for u always n forever..

2 comments:

  1. walaubagaimanapun..
    cinta amat menyakitkan
    amat bahagia pada mulanya
    tapi pada akhirnya...
    bagai dihiris kalbu...
    seperti balik2 di inject sampai x maw di inject gik...
    tapi... im not easy to surrender..
    i give 'u' chance to love me...
    eventough i know.. we will never be apart... but its ok.. as long as u happy again..

    ReplyDelete